Saturday, July 19, 2008

Tak de maknanya...

Semalam baru finalise jadual waktu kuliah aku. Naseb baik aku tak print siap2 coz jadual aku ade pindaan. Pindan yg menyebabkan aku kena balik kul6ptg setiap Isnin..leceh betui... Walaupun diorg beri aku mai opis esok ari (Selasa) kul 9pg , tapi tak beri apa-apa makna buat aku coz awal2 pagi aku dah bangun, dan awal2 lagi aku dah keluar rumah antar anak gi sekolah. So..nak masuk sebelum kul 9 pun tak de maknanya..Tambah pulak kelas aku mula Isnin kul 4ptg.

So bye-bye la paper Pembangunan Laman Web. Dah aku serah domain nya kat Nizah. 2 paper baru yang nak kena polish kepala otak ni...
a. Pengenalan Perbankan Di Malaysia
b. Kemahiran Generik

Pagi sebelum subuh aku menaip Lesson Plan aku. Almaklumlah sok last day KJ mai opis. Ramai org nak mintak signature dia , ni..kes2 tertunggak le ni....Lesson Plan, FRP, Kurikulum dsbnya..

Ko org ingat no pesan KJ" Mulut tu kalau berkata2..jaga-jaga...Jangan mengecilkan hati org..".
+++++++++++++++++++
Minggu ni si kenek ni dah mampu berjalan banyak-banyak tapak.....Petang 2 dah kena bawak dia turun berjalan...

No comments: