Wednesday, July 9, 2008

Semester dah nak mula...


Senin,
Gi opis , buat apa2 yg patut utk pendaftaran. Bebudak 3p yg ambik Flash meletup2 kelulusan sampai ade yg dapat 100 markah (percaya atau tidak) Tapi bila dirumuskan, aku tak le setuju dgn kaedah penilaian program ni yang soalannya dalam bentuk soalan objektif. So..kualiti peserta boleh dipersoalkan jugak kalau dibandingkan dgn soalan objektif je diberi (HAFAL JE SOALAN EXAM PREP). Ingatkan ada penilaian amali . Apa2 pun tahniah la buat yang lulus.



Solosa
Pendaftaran pelajar Poli, around 1010 org pelajar sem baru mendaftar. Kena jaga kaunter KOOP dan terlibat dgn ceramah Moral sbelah malam. Pengalaman banyak tahun edar brg koop ni dari PKK Sabah sampai ke sini , tak pernah dapat statistik saiz yg tepat. Tahun ni banyak XL pulak, sihat2 je bebudak baru ni.

Perasmian minggu MSK,

1. Ucapan PHHP (KD) macam biasa je dengar. Mane nya dak..teks ucapan dia (yang aku buat waktu jadi AJK Perasmian dan Penutupan) masih valid lagi sampai kini...rasanya waktu sesi Jan 2005. Kembangnya lubang idung...

2. Gambar Boss dalam buku program pun gambar yg aku tangkap lama....dah...waktu tu pakai Camera Canon PowerShot Kecik ....(waktu tu mana ade SLR lagi). Kembang Lagi idung...

3. Gambar Cara-cara etika berpakaian pun dari shoot yg aku buat. Kembang Lagi Idung..

4. Design Borang Koperasi pun....Kembang lagi Idung....


Kiranya...kembang jelah Idung aku ni...........


Robu

Taklimat Jabatan jadik MC. Tak kuasa nak pasang dan angkat dan buat power point dan notebook ke DK3. So.... buat gitu2 je..Malas tahap Impak Maksima..





++++++++++++++++++++++++++++++++++++
p/s : Bagi menyampaikan niat kawan aku yang nak aku post pasal "Kita ni asik kena tipu dengan DH" Aku bukak untuk komen dalam seminggu ni Anymous (Maknanya tak perlu jadi bloggers koorg boleh komen).
Dimaklumkan ade keluar surat yang mengarahkan mereka2 yg baru mendaftar utk sambungbelajar baru-baru ni..dikehendaki kembali bertugas . Komen..komenn..Adakah betul dalam DH ni kita sering ditipu.
a. Peluang belajar
b. Peluang kenaiikan pangkat (tanpa menungu kekosongan?) Yang ada belm diisi, JKuasa kenaikan kena 2 tahuntunggu?
c. Tangga Gaji..Sebijik DG
d. Paksa sign.
lagii..lagii..

No comments: