Friday, July 11, 2008

Kenyataan Jabatan dan Peribadi

apa nak buat hari Isnin.

KJ aku dah dapat surat perpindahan ke POLIMAS. So dah +an 3 org staf Perdagangan berpindah tak de ganti.

a. KJ Pn Faridah
b. Imran
c. Husna
d. Rusilah
e. Syukri

Dengar nak ambik untuk pengurusan PTSS, naik 1/2 nama gak. KKursus sekarang Aku, Kak Niza dan My Wife dok main dadu sama nak mangku KJ sementara/tak sementara KJ tiada ni. (sebab semua tak mahu le ni) . Kalau senioriti, of course la Kak Niza yg kena mangku, 2nd Bini aku, 3rd Aku. Tapi risikonya kalau pengisian lambat diisi, aku/bini aku macammana nak nilai prestasi nanti. So, Kak Niza lah orgnya. Mungkin jawatan Kak Niza sbg KKursus DSK, diisi oleh the 4th senior. Ura-uranya begitulah....Alhamdulillah...

Untuk KJ Pn Faridah, tahniah dan syabas saya ucapkan kerana dapat berpindah. Puan sememangnya telah menjalankan tugas dengan baik dan saya berasa selesa berkhidmat dengan Puan. Semoga Allah memberkati tunjuk ajar Puan kepada kami.Dan doakanlah untuk kami semua.....Amin...

+++++++++++++
Well this sem mcm last sem aku kena ajar paper baru. Kalau last sem Kursus Usahawan (baru nak gear 2 dah kena drop. Ehh..buka ajar tak baguih no...Tapi Bank tu sebab aku ade Diploma In Banking, Kemahiran Generik tu sebab yg Bab Teknologi and Menguruskan Majlis (Event Manager) tu banyak pengalaman..Tak caye...??Tanya KJ) Ini sedikit sebanyak memberikan kesan pada keje gak. This sem kena Perbankan dan Kemahiran Generik. Paper Perbankan last aku ajar waktu kat Sabah. Kemahiran Generik...haram tak pernah..

Aku tak kisah ajar benda2 baru ni, cuma bila baru ajar maka kenale paham..preparation tu kena beri la masa dan ruang. Kalau Laman web dulu , aku masuk kelas prepare sikit2 je sebab semua dah ada. Jadi tengoklah this sem,
+++++++++++++
Logo SMD - tak penting tak segera
RMS - penting segera
Sebutharga Unit Inovasi dan Usahawan-
penting segera
Cyber Cafe nak run mcm biasa - penting tak segera
Network Bilik Micro - tak penting tak segera
PM Komputer Lab- mcm juruteknik tak buat pun...- penting segera
Barang Pesanan LO Pengkomputeran nak sampai - penting segera

++++++++++++++++
Apa khabor member2 Orientasi E-Commerce kat PSIS?

No comments: