Saturday, November 29, 2008

Tugas Beress.....

Sory la lama tak nulis kat blog ni sebab sibuk memasukkan markah PB sebelum bertolak ke KL bagi menghadiri Majlis Menandatangani Persefahaman antara KPTM dan SMIDEC. Wakilkan Pengarah.(bunyi mcm besor nye jawatan aku..). Sblm tu jemput Pengarah baru merasmikan Unit Inovasi dan Keusahawanan PTSS. (Aku buat penilaian Projek kat pelajar generik aku-event management). Pengarah ade gak mention pasal konvo 2 kali setahun..Dia suruh buat simple-simple je..Hehh..hehh..Pesta Konvo tak yah buat la...Baru koorg tahu bila buat mcm AKJ pulak..

Anyway, dah jalan dah business di kios2 di unit ni. Barang tender pun dah sampai, Alamat jenuhla nak buat inventori. Dihari yg sama ade kursus CPCM yg perlu dihadiri. Ni la yang aku buat (gambar) waktu kursus..buat claim perjalanan, isi borang keluar,YM. Ambik pulak Seat Kelas 3 kat belakang sekali..alamatnya..Kursus ni tentang penggunaan MS Office Access dan Excell.Nak sharp balik skill skill lama da...
++++++++++++++++
Petang Jumaat ade meeting Jabatan. Aku mengetengahkan usul "Tugasan dikira sebgai kehadiran" dalam post yg dulu..Malas dah nak ambik port meeting-meeting ni bila PB tak siap lagi. Anyway berjaya gak siapkannya.
++++++++++++++++
Dan lagi hasil-hasil fizikal modul kemahiran generik. Setengah tu hasil yg tak nampak. Mcm Perasmian Inovasi ade la hias Bilik Inkubator Unit tersebut.
Yang tak buat lagi ialah editing video Mlm Pra Graduan dan Perasmian Unit ni. Tak dan nak suruh budak2 suruhan buatkan.
++++
Ooo..satu lagi akaunperbelanjaan Mlm Pra Graduan mcm over spending je...

No comments: