Tuesday, November 18, 2008

Belum buat keputusan

Di YM aku hari ni aku TAG : "Bengang..sakit kepala...Tention.." Since ramai gak anak murid SMD dan rakan-rakan yg bertanya.
.WHY.
..Kenapa EN Rashdan...
...Hang tak dapat semalam ke..
.....Keje banyak sangat relax la sekejap...
dsbnya..
TQ very much

Tapi nasib baik ade sorang mamat ni tak kene sembur dengan aku..Serbu masuk bilik aku terus cakap..

" Jawatan ketua kursus hang tak de dah le...jadi pensyarah biasa le hang..." belum sempat aku nak balas dia dah tarik balik kenyataan dia..Kalau dak...
Macam kebulor sangat ke nak jadi KKursus ni..macam la dapat elaun , kena bayar balik elaun adele...

ex KJ pun ade talipon, Org kurikulum pun ade telepon. Diorg suruh run kursus DEC (E-Commerce). La ni...aku tunggu pengarah je. Malas nak proposed apa-apa dah..Lantakla..$#$$%@#^&%^- belum habis bengang

+++
Menyelesaikan beberapa perkara regarding of Malam Pra Graduan dengan pelajar. Jadi pemerhati dan pembuat keputusan dasar je. Banyak yg student yg kena decide sendiri. Bagi resposibilities bnyak kat diorg. Perkara-perkara yg dasar dan yg penting je aku campur tangan. Koorg tengoklah malam sabtu nanti. Jadi ke , tak jadi ke, elok ke tak elok ke..itulah Student Activities-Ikut Jiwa Diorg.
Kekadang diorg ni banyak terpengaruh dengan cite TV, Aktiviti JHP, JRV, nak buat mcm JRV nak buat mcm JHP.
Aloo..diorg dah memang ade subjek seni persembahan, ade subjek memasak dan catering, ada subjek video broadcasting, ade subjek Event management. Budget mana dapat? Collect duit gak...waktu daftar dulu....ko org baru collect RM10 pun dah mengeletar..

Angkut sekali anak-anak aku ke Kangar. Wife aku kursus sampai Selasa...
+++
Next sem, Dasar baru kalau masih jadi Penyelaras Aktiviti Jabatan
a. Student sendiri buat kertas kerja
b. Kalau Tak buat, jangan harap aku nak suruh buat atau aku buat.
c. Iklankan jawatan kat student utk sertai aktiviti- so tak de alasan tak dapat sijil.

No comments: