Wednesday, November 19, 2008

Menerap, bertatih, berjalan, berlari, jatuh tersembam

Itulah jadinya........................

Dalam kesibukkan minggu 2 akhir semester dengan markah PB ngak masuk lagi dong...Peratusan kehadiran dok kira lagi dong.....Tugasan ngak marking lagi dong...Mula lah nak berkira-kira nak..tut..tut...

Pagi tadi Pengarah yg baru panggil untuk sesi taklimat. Gi jelah dengar Vision dan Halatuju Pengarah yang baru. Sebarkan kat staf JPG melalui YM je..Ok ape..daripada tak tahu menatang ape...Baca blog aku pun ramai yg tahu..apa yg aku fiikir, buat dan tak buat...

Lepas tu masuk kelas. Baru nak start gear 1, org maintenence talipon suruh bukak CC sebab nak sembur Ubat Anai-Anai. Nak ehhh... ingatkan sudah beres semalam. Aku suruh diorg tunggu sampai aku habis kelas...
Last-last habis kelas aku pun lupa..atau buat-buat lupa...

Baru nak start gear 2, Mr Luu..pulak call nak hantar barang kat Unit Inovasi-banyak barang Tender dah sampai. Nampaknya bersungguh - sungguh betul diorg buat business kat kedai Unit Inovasi. Tapi jangan lupa...keje-keje inovasi dan keusahawanan macammana..dah buat ke..Dokumen Perjanjian, Pemasaran. Jangan tang situ je keje kencang..tang lain merungut keje banyak le, tak de kebajikan le, kelas le, banyak tugas sampingan le...

Nasib baik dah start gear 3 tak de kekacauan berlaku..
+++++++++
Cover Kuliah Kemahiran Generik dengan Kursus Kemahiran Penggunaan Matematik pada kul 4-5ptg. Actually lewat start due to NoteBook problem tak leh display pakai projector. Nasib baik aku bawak NET BOOK aku ni.
++++++++
berkira-kira nak bawak family berjalan-jalan ke KL pada 11-14/12/2008. Minggu exam ni...Dah reschedule jadual pengawasan exam dengan Usop. Ini bersempena Kursus Orientasi DEC di Poli Nilai. Nak masuk sem 2 dah student diorg.
++++++++
Malam Pra Graduan-
a. Ambik kunci dewan
b. Semak Tek Ucapan TPSA

Perasmian Unit Inovasi-
a. Tempah PA System
b. Jemput Pengarah

Perjumpaan Pelajar JPG-
a. Reschdule tarikh..takut clash dengan persiapan meja exam.

p/s
a. Ada masalah apa ya ..akhi Ustaz Hasminuddin
b. Saya belum mendapat Ilham untuk membubarkan kabinet

Apa yg aku dah habiskan waktu gi KL
a. Beli bateri komputer Nadzri-refund
b. Beli FM modular Ustaz -refund
c. Beli Beg Galas
d. Beli Beg Tangan kat wife aku
e. Beli Power Adapter salah soket nak kena hantar balik
f. Beli Bluetooth FM Modular
g.Tiket LRT Monorel
h. makan kat Mc D BBintang
i. last sekali beli Ben 10 mainan anak aku..Tah amendenye...

No comments: