Tuesday, July 21, 2009

CUTiiiiiieeeeeeeee.....Memang Berbaloii...



Sebelum bertolak the day before....................Pekena Radix Chicken House
Lokasi devider tepi jalan yg pernah mencalarkan kete aku last week..


Lepas tu gi sini lak...........

Aku beri 3.5 out of 5



Ni bilik murah le siket...

Nak ok ambik Suite/Executive House

kolam renang bagi aku MESTI...ada..

buah boleh ambik/kutip kot suka apa yg ada. Rambutan,Langsat dan Mata Kucing je yg ada waktu ni. Pokok buah-buahan dok depan bilik je..

Nasib baik cempedak kat belakang tu belum masak..kalau dak..Langsai dah...


Last day..pekena Pasembor dan Capati kedai Mamak...

Bermula hari Sabtu ari sampai le sekarang ni aku masih dalam Mode bercuti. Sok kot baru nak mula masuk keje. Ada 3 sebab mengapa aku rasa aku perlu bercuti
1. Next 2 week kuliah dah nak mula..Lesson Plan apa haram pun belum buat. Waktu tu susah nak cutik...(asik kena ganti kang..).Kena plak ajar kursus baru..baru-baru ni call member DIB aku kat ITM Syed Redho(Etiqa Insuran)..buat plak di attach kat KL pulak..jauhnye..
2. Bagi tenang jiwa bergelora..sebab vendalisma ari tu kat CC koperasi yg aku handle..La ni belum ada tangkapan..kalau ada..mahu Pener**ang aku beri..so sebab tu kena tenangkan jiwa ni...Jadi ari tu dah buat bacaan yasin..Bukan aku berniat nak bagi org yg buat tu muntah darah,cirit berit ke..tapi biarlah Allah s.w.t yg membalasnya. Kita ni guru..selalu mulut ni masin..bercakap kena hati-hati takut jadi doa.

3. Bagi anak aku betul2 sembuh penyakit dia...Ada kena kudis sikit (he..he..)takut lak berjangkit kat anak-anak kat nursery.

No comments: