Monday, April 27, 2009

Update..Upload..Download..


Aisey..banyak la pulak tugas-tugas sampingan nak kena buat..KJ kena kursus PTK, tambahan pulak wife aku merangkap KKursus DPM gi meeeting kat Ipoh. ..Jadi aku lah ayah , aku lah Umi buat 3 org hero-hero...dan akulah kena minit surat2 keluar/masuk(ada sehelai minit hangat sikit..), student problem, student nak cuti, keceriaan jabatan, wakil KJ event dlm Poli..Baru sat tadi ada student UTHM praktikal lapor diri..yg ini aku setakat tetapkan sit duduk kat opis je..Lain-lain tunggu KJ balik no...

Pengalaman 1st day;
Muhammad Solehin- ni senang nak kontrol sebab dah besor. Ada aktiviti sendiri-sendiri nak buat. Yang susahnya suka nyakat Adik dia (buat muka..). Makan apa je yang aku beli..Of course beli ba.. tak masak punya..Tidor agak lewat berbanding adiknya Hakim tapi tak leh lawan Taufiq. Kategori berani, badan ringan dalam memanjat pokok, pintu dsbnya. Favourite Channel 611. bangun pagi mudah, mandi pagi selalu lama..tah buat mesyuarat pe dalam bilik air.

Muhammad Hakim- manja sikit orgnya sebab dia ni keluar kot tingkap dulu...(faham ke..?). Makan cerewet sikit..tapi kalau roti canai dgn naik lemak orait je..Senang tidor dia ni..kalau ceramah Ust Ismail Kamus kata "roh jenis ringan ..senang tido". Mudah naik angin bila Abang dia menyakat..Pagi-pagi pun mudah bangun..tapi seperti Abg dia selalu mandi lama dalam tandas..Kategori berani dalam takut bila tinggal sorang-sorang kat rumah.

Muhammad Taufiq- baby lagi ni..kena paham kata-kata kunci dia..seperti..Nak am, Nak yak, UU.,Nak tek, Tuu..Emm ..Mau..dan beberapa luqah bahasa pelat dia. Tido lewat gak ni..naik buai baru tido. Suka peluk GOGO dan POD waktu tido (dulu anak-anak aku tak naik Buai). SAuka tengok cd GOGO And Friends sampai abang2 dia sembunyi CD tu..sebab abang nak tengok 611. 1 st day bangun kul 2 pg tadi dan 4.pg..Menyebabkan aku sedar pagi tadi kul 6.45pagi..Ha..ha..

1 comment:

Taher Kasa said...

Bapa mithali, saya tabik la En Rahadan.