Wednesday, April 1, 2009

Sebelum dan Selepas




Hukum logik yg org post kat Blog Pusat Islam sebab ni....
Bakal menjadi takungan ternak Nyamuk...)


+++++++++++++++++++
Weekend yg lalu anak aku terlibat dengan Sukan Taska AnNajaah...Seperti mana yg aku pernah btahu..sekarang ni masa anak-anak kita. Aku InsyaAllah hal-hal dunia ni dah lepas (means dah ada keje, beranak pinak dsbnya) Kalau Teori Maslow yg last sekali Self Actualization je yg tak sepennuhnya dicapai..Tapi cukuplah..bukan tak cukup-cukup.
Hal-hal Ukhrawi ??Tu yg takut tu..So ..banyaklah masa ,wang, untuk anak-anak mengecap masa depan pulak.
Mulai Isnin ni..diorg mengaji pun dah tukar Ustazah..Jauh la sikit dari rumah tapi untuk anak-anak apa lah salahnya. Signifacent pulak dengan laluan dan masa aku kena pi Masjid. Alhamdulillah.
++++++++++++++++++++
Minggu ni minggu audit dan
Mid Term Student aku
Audit- banyak dan berbuih waktu present kat Penang hari tu tentang Proses VS Prosedur.
a. Kena tahu bezakan bukan semua proses di prosedurkan.
b. Penggantian kuliah- buat /beri tugasan endoss oleh KJ sepatutnya boleh. Geng pi 3 minggu IAB amacam? boleh ganti?
c. Kehadiran Projek
d. Lampiran yg mengelirukan/menyukarkan pelarasan tak perlu di prosedurkan dalam dokumen kualiti tapi dibuat pekeliling edaran.


+++++++++++
Yang tak syok bila dapat surat begini..P&P kena geranti kena cancel....

1 comment:

askRAIN said...

"Geng pi 3 minggu IAB amacam? boleh ganti?"

hahaha... kira boleh jer. dah siap lab sheet dan kuiz dan jugak nota untuk student. mintak tolong staf lain (yang ajor subjek sama) masuk kelas. amacam, kalau sudut Qualiti dan ISO dan MQA boleh tak macam tu :)