Wednesday, April 1, 2009

Fenomena pelik

Gambar dlm kul 7.28 ptg, Bayang pun masih ada..Pelik..pelik...(p/s Ada meja Pusat Islam kat gelanggang Bola jaring, sapa ambik tu sila pulangkan...)

Maghrib semalam satu fenomena pelik yg berlaku. Walaupun waktu maghrib masuk kul 7.29 mlm tapi keadaaan masih cerah dan terang benderang.
Aku tengok jam tangan dah kul 7.30, jam masjid dan 7.31, jam PDA aku 7.35.(jam ni memang lagu tu..)
Budak Poli masih dok kat padang..bersokan..Tak guna dapat emas dan Perak sebab tak de soklan mungkar nangkir tanya berapa emas berapa perak koorg dapat daa...Bukan tak suruh bersokan..tapi berpada-padalah..sampai maghrib pun tak berenti. Berjaya gak Agenda Yahudi ni..Diorg bukan suruh kita tukar agama..tak buat / lalai/ melewatkan apa yg agama suruh pun dah cukup...Sapa dia agen Yahudi ni?

1 comment:

askrain78 said...

salam,

memang terasa aneh suasana tu... macam terlalu awal pulak bilal azan hehehe... tapi yang lagi aneh ialah bila bilal azan tetapi masih RAMAI JEMAAH di tengah PADANG sedang BERIADAH... yang lebih aneh lagi yang duk tengah padang tu manusia yang bergelar muslim. bukan itu saja PAKAI SELUAR PENDEK lagi tuuuu. hmmm macam mana tu ye...

ada lagi yang ANEH... masa kita berkejar menuju ke pusat Islam... ada pulak yang melawan arus berkejar ke CAFE...