Tuesday, April 28, 2009

aktiviti menyebokkan diri

a. Sebutharga keceriaan Pusat Islam dan Pejabat Jabatan..done..lulus tak tahu lagi
b. Perasmian Pulut Kunig terpanjang..ganti KJ..aku tak pi ada kuiz SMD
c. Motivasi sem 1..Keindahan bersama Mu. Beri kuliah maghrib dan Majlis Penutup..serta tengok2 kan penginapan diorg kat Pusat Islam.(charge RM100)
d. Banking Talk-bersama BSN..ceramah berjalan dgn jayanya..tak jemput sesapa pun hanya budak kelas banking je..tak yah nak glamer2
e. Math Competition-ari Sabtu ganti KJ..aku sampai lewat

Yang belum;
a.Claim gi Penang-ala belum buat lagi ni.
b. Claim bayaran Instructor Pocho-pocho dan tarian naga
c. Fotostat sijil kursus PLPL
d. Marking Midterm dan kuiz student.
e. Bil talipon dan sewaktu dengannya belum bayar

p/s; ade sesapa nak message apa-apa keje aku yg tertangguh/hutang tertangguh?

apa-apa pun dalam minggu ni aku kena balik rumah tidor sejam bila free..buat ambik kekuatan berjaga malam....bukan berjaga tahajjud sehh...tapi berjaga anak aku waaa......Waaa...

1 comment:

alladiin said...

aku pun skrg ni tgh pulun marking assignmnt stdnt..tak termasuk mid yg belum di semak tu...adiihhh..