Saturday, February 7, 2009

Tazkirah Subuh..

Ari ni bangun dalam kul 5pagi. Aku godek-godek PC yg aku baru repair. Waa..masih ade lagi fail2 dalam driver partition..Legenye..Tengok? baguh kedai yg aku antar ni..(Kang Iklan free kang..).Awat la EMR sampai nak setahun tak boleh repair-repair.
Lepas tu tengok note-note tazkirah subuh, ngelabah jugak ni..tambah ngelabah bila aku nak mai masjid selisih dengan kete boss (Harrier dia la..). Dia pun mai subuh...Alhamdulillah..Ade point-point nak kena check last minutes ni.

Habis Subuh dan Tazkirah gi beli nasik lemak. Ari ni 2 dua hero aku tuisyen. So 8.30 kena hantar tuisyen. Lepas tu balik ke Pusat Islam untuk gotong royong. Alhamdulillah 3/4 AJK turun padang..nampak komitmen yang baik sekali. Tengah-tengah gotong royong..shoot ambik anak habis tuisyen then gi CIMB Kangar deposit duit koperasi ..Balik ke Pusat Islam makan tengahari (Chef Adliana yang masak sedap..).

Nasib baik kendara diorg bersih sungguh-sungguh. Terima Kasih semua.

Baca dan analisis ISU POLITIK DI Perak. Aku masih dengan penderian yang sama
"BUBARKAN DUN " atau "Undian di 3 kawasan ADUN Melompat..suruh diorg jadi calon lagi sekali" then boleh aku mintak perbesar Jamban jadi jamban batu..ha..ha..

No comments: