Wednesday, January 7, 2009

Jadual Waktu

Actually sebenarnya aku tak le berniat nak ganggu rakan2 yang dok pulun menyiapkan jadual waktu. Namun..tadi terpanggil jugak utk menjengok keje2 jadual waktu.
Ni nak request la agar Kursus Pengurusan Pelaburan tolong beri kat org lain.
a. Bagi 3 semester berturut2 aku kena ajar paper baru.
Sem lepas Paper Bank dan Generik- keusahawanan kena drop
Sem sebelum tu Paper Keusahawanan-Law kena drop
Sem sebelum tu Paper Law-waktu kak g cuti.
So paham2 je lah request aku ni kalau beri sem ni pulak paper baru lagi. Sampai bila nak jadi pensyarah pakar nye..EEwahhh...
So tak mahu jadikan budaya paper org tak de nak ajar je..maka past kat aku..



Aku tak nak la beri ko org terkontang kanting nak buat keputusan so aku cadangkan dgn perkara ni.
a. Tengok la sesapa yg dah berkurun ajar subjek yang sama je. Ni pun kena kembang minda gak. Especially bagi modul yg domain isi kandungan dia mcm Marketing, Management, Akaun. Tak pernah berubah2 .
b. Beri kat pensyarah baru (sape lagi....) Sebab minda dia belum korup lagi dgn kursus2 lain. Bagi kembang sikit minda / know how...not just apa degree dia, tu lah yg dia ajar.
Ni baru la menjadikan pensyarah yg "Multi Skill"

OO..cadangan yg post semalam.ade 2/3 dah siap.Alhamdulillah...
Antaranya;
Pusat Islam CD dah siap he..he..Ini untuk mesyuarat agung AJK Tahun 2009 yg akan diadakan pada Rabu ni 2 ptg.


Keje pemasangan socket kat bilik pensyarah-siap
Keje kat CC- 80% siap. Balence bagi kat pekerja CC
Keje kat BUSHA - dah antar kat Pkomp-TQ Cik Susilawaty
Yang lain?
Khado an lillahitaala...

No comments: