Friday, January 9, 2009

berapakali kali nak menyumpah.

pasal tajuk ni yang aku masukkan;
a. Dah tak tahan tunggu EMR Kedai komputer kat Changlon tu memperbaiki komputer aku. Dah nak masuk setahun berlapuk kat kedai dia. Bukannya masalah besar sangat...ganti je motherboard. Bila aku kata nak ambik aje komputer tu..banyak pulak alasannya. Tah-tah dah ranap ape..komputer tu. Inilah niat nak tolong usahawan Melayu..tapi kalau pael mcm ni..Lu pikir la sendiri..AKu sumpah kang...
b. Aku punya road tax mati 10 hb ni. Sykt Insurance kata nak courier aku punya road tax..Duit dah bayar dah waktu aku singgah kat kedai. Sampai ari ni belum nampak bayangnya lagi. AKu sumpah kang...
++++++++++++++++++++
Gi Changlon ari tu suruh wife aku je slow talk dengan budak kedai tu. Wife aku kata dia baru je 1 bulan keje kat situ. Kalau aku tak main2 dah nak slow talk sebab last aku pi ari tu aku dah sembor budak kat situ..(maybe lepas tu dia berenti kott..). Dok gi Kedai buku Union nearest by..aku beli buku ni(gambar). Ade significance dgn Kemahiran Generik. Last last bila jadual waktu kuliah keluar, aku tak ajar pun paper tu. HAMPEH SUNGGUH..Jadi le satu semester aku ajar. Aku kena ajar Tek Maklumat Perniagaan (Seingat aku dah lama dah aku tak ngajar ni --mahu dekat 2/3 tahun ko)Dan Perbankan di Malaysia (setelah aku protest ari tu). Harap-harap sesapa yg ajar kemahiran generik boleh la buatkan aktiviti yg "boleh nampak". Muak dah asik present kat depan kelas dan buat tugasan bertulis.
BUAT LA KEMAHIRAN MENGHIAS / CERIAKAN KELAS/ JABATAN , MENGADAKAN MAJLIS KONVO, AKTIVITI HARI KELUARGA jabatan iNi MAKSUD "BOLEH NAMPAK".
(note; sebelah buku tu la kalender PTSS 2009..lu tengok la menarik ke dak...)

Tugas Sampingan kekal:
a. Peg Pembangunan Jabatan
b. KKursus SMD
c. Penyelaras Aktiviti Jabatan
d. Pegawai ICT Jabatan
++++++++++++
Lps tu wa try nak register on line PTK....Emm..mula 2 keluar menatang ni, Lepat tu lepas isi borang nak submit..error lagi..Bosan la. Wa pun e-mail la kat webmaster dia.. Sampai la ni belum rspond pun. 247 ape kejadahnya ni...

Aku antar Solehin ke sekolah. Dah masuk tahun 2 wawasan. Kelas no 1 le ni. Bangga mak bapak. Ade je bapak yg merungut anaknya kena masuk kelas 2 Pintar (kelas no 2) Sekarang baru la tahu perasaan mak dan bapak aku dulu...Sebab aku dulu kelas djah 1 masuk 1 C lepas tu masuk 2A ..lepas tu..tak nyah cite le...aku pun dah ade Master dah..Kembang ni...
Cikgu waktu assembly tu dok speaking BI. Mungkin org kuat PPSMTI ni.. Bagi aku tak mane rasanya budak2 tu faham.
+++++++++++++++++++
Next Mesyuarat Koperasi. Masih jadi Penyelia CC tapi dah ade assit En Ramzani dari Pkomp. Yeop Kejor Yeop satu negeri.
ALK lantik aku jadi Naib Pengerusi pulak. Tukar dari Pen Setiausaha. Awat la dalam banyak2 kerusi.. selalu kerusi yg org tak berebut mudah je dapat sokongan majoriti. Kalau la aku bertanding jadi ahli Parlimen org tak berebut2 nak jawatan tu kan ke baguih. Tulah bila keje yg tak "MASYOK"..sebab tu org tak mau.
Pagi ni susun barang koop, Aku tak gi..jaga baby da...

Next week MAgung PISlam..harap-harap jangan la cari pintu mane nak lari..
+++++++++++
Waktu cuti cadang nak antar kete untuk cat. Dah 10 tahun dah kete ni. Tangguh punya tangguh..alamat posponed lagi la..

No comments: