Wednesday, December 3, 2008

Minggu Peperiksaan

"
Balik dari Key L , yg paling tenang bila anak2-anak dah tidor, kalau dak dalam kete mcm tongkang pecah dan huru hara. Tak kira le yg si kecik dgn abang2 nya. Tulah 3 hero aku punya perangai..

++++++++++
The next day jadi Ketua Pengawas Peperiksaan. Dewan aircond mengantok siol...Ini gambar view dari tempat aku terlena...

+++++++++
Markah PB dikemaskini. Ade student complent markah..aku booo layan setengah2 tu yg tak de alasan kukuh. ramai yg tak faham markah pembahagian utk tugasan, kuiz dan Ujian.
Next sem
1. Tugasan hantar kat wakil kelas dgn ditandatangani.
2. E-learning still ON
3. Lambat hantar bagi 0
4. Plan awal tugasan2- since 2 paper ni baru this sem aku ajar. Next sem mungkin mantap / mantop sikit.
5. Buat kahana dlm kelas aku tolak PB
++++++++++++
Still to do:
a. Kemas bilik aku
b. Edit video Pra graduan / Perasmian Unit Inovasi
c. Claim in advance Nilai dan Putrajaya
d. report aktiviti Interaksi Jabatan, Mural. Inovasi Keusahawanan dan Malam Pra Graduaan

No comments: