Tuesday, May 19, 2009

Kenyataan MT KKursus SMD

Berikutan dengan cerita perpindahan saya ke HHP (yg masuk dalam mesyuarat Pengurusan) ingin saya membuat pengumuman disini bahawasanya permohonan itu sebagai proses biasa dalam perkhidmatan sebagai mencari kemahiran dan pengalaman baru.Namun ianya bergantung kepada kelulusan KJ.

Tetapi setelah saya melihat JPG yg akan kehilangan Pn Farizah ke Unit LI (khabar-khabar angin jugak tu..tapi takleh nak buat apa-apa SPPoli punya kuasa.), Pn Suzana yg akan mengikut suami, Mungkin jugak En Zaidi yg diberitakan dah isi borang..saya memikirkan demi kebaikkan semua , saya bersedia untuk berkhidmat di Jabatan. Tak mahu la nanti ada yg terguris hati sebab tention buat jadual dan nak cari lecturer ganti ngajar Banking.

Kalau saya berpindah dengan ada staf yg "bengkeee.." tu tak berkat pindah tu..Baik la kalau nak berpindah dengan cara baik-baik atau ada alasan yang baik...bukan utk kepentingan peribadi sendiri.

So...Itu je...

2 comments:

Taher said...

Saya tabik la dekat Encik Rashdan, baru betul semangat "Berkhidmat Untuk Negara"

pkksabah said...

Kalau saya pi maka tinggal 2 je tugas sampingan dari 9 yg ada.
Percaya atau tidak? kat Jabatan memang ade yg teringin sangat nak gi..Ialah mana tak tertarik ;
nama pun PEGAWAI.
boleh arah orang.
jarang nak kena mantau.