Monday, May 4, 2009

Boss baru dah datang

Setelah alhampir setahun, pejabat aku tak de boss yg betul-betul..Lastly semalan En Mat Hassan dari POLIMAs menjengahkan diri beliau di JPG. Alhamdulillah..bila la pulak Ketua Program nak mai..boleh la aku duduk bersenang lenang pulak kot..Boleh ke?Dari 2004 aku bertapak kat PTSS dampai la 2009..aku menjalankan tugas Ketua Program..dan sememangnya banyak pengalaman yg aku dapat dalam menanggani perlakuan pelajar dan juga rakan sekerja, pengurusan,kewangan, kurikulum dsbnya .Ialah aku baru 10 tahun servis..ada yg dah puluh2 tahun servis tak dapat peluang ini.tak tahu pun menatang OS tu pa dia, Design kurikulum macammana dsbnya.Kalau mengajar je..boring la jugak sebab tu ada yg 2/3 tahun mengajar dah berura-ura nak sambung belajar (bagus la..)/ nak pi outstation je...(kurang bagus sikit)

Kalau ku congak-congak kan nak je aku withdraw beberapa jawatan-jawatan dalam parti jabatan . Jawatan lantikkan mesyuarat agung kena lak tunggu setahun..hmm..Gilo ko.. ada 10 Tugas Sampingan la ni...Makan tak habis ni..

Aku berura-ura nak pindah bilik kat Bilik Server di bawah nu..Ialah opis yg ada dah pack mcm sardin


No comments: