Sunday, May 17, 2009

Balik Kampung

Isi perut dulu sebelum bertolak................ mamak toiseyyy wenek..
Dah nak sampai....

Menikmati suasana sekeliling ...................??
Ari ni plan nak balik Kuale.Sampai Isnin cuti Hari Keputeraan Raja Perlis. Hari semalam kuliah banking aku buat slot bersama KWSP (jemput Penceramah Haji Ahmad Tamerin dari KWSP). Since buat petang Jumaat memang cari nahas je lah..ramai student tak datang..yg datang tak pa aku "UP" kan gaji koorg 5%.

Marking dah habis markah PB dah key in PMIS..yahoo..horeee...Tunggu final je lagi...Since paper aku firtst day so boleh cepat habis..pack barang dan Pindah......??????.Ayoo..nama dah naik...Merah ke Hijau..

Jaga exam kena 3 kali ok la sikit..2 jadi ketua Pengawas dan 1kali jaga kat Lab utk Doc Production budak DSK..Tang ni yg leceh sikit sebab kalau tak leh printing...berpeluh pengawas...Kali ni pastikan juruteknik FT17 ada..

Lepas tu bedek-bedek e-attendence system kat Poli. SInce thumb print kat Jabatan dah Jahanam..so merata-rata la thumb print. Ada yg sampai terpaksa ke JTM, ada yg ke Admin dsbnya..Ada yg langsung tak leh kat mana-mana pun. Betul ke? ke jari buat-buat senget."REALIBILITY" ape ke jadahnya ni...Sistem beli mahal-mahal tapi ni takleh tu takleh..MMMmmm baikla pakai punch card balik. Tak caya tengok sini...


ni aku punya...Sebab aku thumb kat Admin ada Kat JPA ada Kat JTM ada..saje..nak test REALIBILITY

Sabtu / Jumaat ada Program QIAM dan sebelum khutbah aku ambik masa dalam 10 minit menyampaikan info-info Pusat Islam.

2 comments:

alladiin said...

ko 3 kali je jaga exam..bestnya.. Aku kena jaga 6 kali bro..tapi tak de hal..small matter je tu...

Unknown said...

tu sebab yg buat jadual tu wa punya Bendahari Pusat Islam..Disebabkan wa ni dia punya Pengerusi so dia kena respect boss...

Tak leh jadi Pengarah/KJ, jadi Pengerusi pun dah pandai tunjuk kuasa...warkh....warkh...

p/s Nadzri..Jazakullah sebab bayor rege tosai dan roti wennneeekkk..