Thursday, August 14, 2008

out of service till 20 aug

Hari ni Insya Allah balik kuale...Jumaat tak de kat dalam Poli so Tok Bilal off duty ari ni (actually selalu gak off duty). Dok kira Tol+Minyak+others expenses busuk2 terbang gak RM100/=, tapi takpelah balik jumpa org tua ambik berkat...since org tua masih hidup. Sian gak kat penunggu2 Poli ni yang tak balik kg mana2. Example: En Tahir(yg baru jadi bloggers)-gambar kat profile yg aku tangkap lama dah no.(aku buatkan link ke Blogger dia ni).

So aku tak akan menulis kat blog ni sampai la next week. Nak balik kampung nak tenang minda, kuat kan orat-orat, study PTK (chewahh...). Komputer pun aku tak bawak dan alat2 komunikasi elektronik aku 'silence' so jgn la koorg nak harap aku akan balas apa2 call, sms,mms. Naik sem ada banyak benda nak pikir;
a. Pekerja CC lelaki nak cari ganti+ printer rosak lagi..
b. Bisnes Nationwide Courier utk Unit Inovasi dan Usahawan/Koop -pakat dengan Bakri the Driver
c. Soalan Bank- 1 dah siap + soalan dah pilih.
d. Kemahiran generik - aktiviti student slow nya diorg..nak kena push sikit..
e. Semak markah kuiz e-learning- Perbankan (harap2 server tak down)


Semalam men"yetttle"kan ETK terlebih bayar kat admin guna Bankers Cheque bayar kepada Pengarah . Capek gue bulan ni....tak pe gak nak masuk bulan puasa ni boleh berjimat cermat kot. Pak Lah pun suruh rakyat berjimat cermat




GI AM Bank bayor utang kad kredit. Lepas tu membuat sambungan extention di Surau Jabatan.
(belum ape2 dah ada org guna notebook kat situ).

Pagi sat tadi Pengarah mewakilkan KJP mewakilkan Aku (..tak leh nak wakilkan sesapa dah...nanti penuh minit kat surat) untuk Hadir Mesyuarat JK Kecil Gerak Usahawan di Kangar...(@makan bihun dulu). Sat je meeting lepas tu balik.

No comments: