Thursday, August 21, 2008

I am Back......


Baru balik dari negeri Pakatan Rakyat selama 5 hari . Dah kena allocate some time visiting kolam renang Kuala kangsar bersama 3 org hero aku. Naseb baik tiket tak mahal..so..marilah cuti-cuti di kuale kangsor...Ape Khabor Yope nye...

++++++++++
Those yg beralih zaman dari bujeng ke dah kawen baru-baru ni aku nak uchapkan Selamat..Pengantin Baru...(I would like to dedicate this song to you)
1. Pekerja CC Puan Rafina- pengecualian shift malam sila rujuk En Zul no...
2. Staf JRV Pn Siti Hawa and En Hi Fi
3. Adik kepada En Ramzani
4. ex DPM student Khairi Johor
5. ex SMD student Lupa Nama kat Kangar je..
6. Anak Wah si Oden nye kat Gopeng
Ni yg antar kad jemputan tapi aku tak leh pi sebab aku balik negeri Pakatan Rakyat. So ya... ampunnnn....sama gue..
+++++++++++
OO..YA... tadi ambik PTK kali ke 3. Asik dapat 3 je sebelum ni PTK1 dan aku tak mengharapkan dapat 4 pun berdasarkan preparation yg aku tak buat dan soalan yang naik dan ditembak.Kot2 dapat 2 le pulak. Soalan2 IT senang le aku jawab dan aku men"psycho" kan wife aku bila aku teka satu soalan IT tu mesti dia salah jawab punya..Jawapan dia "web browser"Ha..ha...ko org pun salah jawab jugak..(alat?? untuk pencapaian internet- sepatutnya perisian ..)

p/s Sebenarnya serabut gak la ni due to Router aku buat pasal pulak tak leh dail streamyx. So terpaksa la aku direct terus ke Note Book cikau aku ni...

mac address sapa ni? 00-1F-E2-A9-ED-B5

No comments: