Saturday, September 5, 2009

Indahnya zaman anak-anak


Aktiviti anak-anak aku lepas sahur,mandi,sembahyang subuh. Sambung..meroloh..
Tak de benda nak dirisaukan.

++++++++++++++++++++++++++++++++
Menghadiri Majlis Perasmian Seminar Pemantapan Aqidah

Buat persiapan awal sebelum subuh dengan pelajar2 KDI SPI..alhamdulillah berjaya dilaksanakan.

View dari tempat aku duduk..MC tengah buat pembukaan..View dari tempat aku duduk,TP berucap rasmi. Setahu aku teks ucapan yg Ustaz Razak karang cuma muqadimah dan penutup je boss baca. Isi.., semua dia goreng sendiri.

Gambar aku sendiri berucap?Tarak...nak kena tanya bebudak SPI ade ke sesapa tangkap gambar aku ni...
Waktu forum: waktu ni tahap ke"mengantuk"kan aku amat tinggi..Tau-tau habis je forum ni..mau nya tidak..aku tidoq kul 12.30 pagi..kul 4.30 dah jaga sampai la....Baik khador tidoq balik ni..

1 comment:

Petai Muda said...

selepas zaman kanak-kanak, zaman belajar pun seronok mat pen.Sahur tu kekadang aja, lebih banyak tak bersahur.Tapi kuat untuk teruskan puasa walaupun pengisiannya lebih banyak tidoq