Monday, August 31, 2009

pasar ramadhan PTSS

khemah unit, dah byk jahanam due to angin yg kuat..mcm topan..
Hati..hati dek..kalau angin kuat kalu tolong pegang tiang dan bumbung khemah tu no...

Poli aku ade buat pasar ramadhan sendiri-sendiri (ada lesen MPK maaa..) kat depan pintu masuk anjuran Unit Inovasi dan Keusahawanan. So, tak de reason nak gi jauh-jauh. Ini gak antara aktiviti tugas sampingan aku ke 5 (sbg Penyelaras Inovasi dan Keusahawanan) yg aku tak berapa perform sangat. Almaklumlah , ia beroperasi waktu aku sibuk dgn aktiviti at Pusat Islam. So..ada reason boss..

Tapi boss..aku ada la buat 2/3 perkara..tunjuk pasang khemah ganti yg reban ari tu, solve kan 1 masalah gerai yg cari ganti tu je.. Tapi dalam SKT aku tulis panjang-panjang gak boss..boleh?..bagi merit no..hua..hua..hua..

* boss = lady boss unit.

No comments: