Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Raya IdilFitri

Hari Sabtu..selepas subuh aku dan keluarga bertolak ke kampung. Dah separa jalan aku berpatah balik sebab rasa-rasa mcm tak tutup kipas..nampaknya telahan aku betul..memang tak tutup.tengoklah saujana mata memandang d jalan highway..................... tapi org lorong kanan sana nu..hu..hu...dah jem terok dah...tu yg best duduk kat utaro ni noo..

Baca doa then press je kete lari 110km sejam..no hal...First day Raya- baju tak sedondon langsung...Oren de,biru de,ijau ade.kuning coklat de..tak pakai baju melayu pun ade..
he..he...strategi tu..nak mintak duit raya lebih...

Rumah2 wajib mesti kena pi..mostly Pak2 / Mak2 Sedara
1.Pak Yob
2.Mak Wan
3. Arwah Pak Usop
4. Arwah Ayah Din
5. Wah Chepor
sebelah Apak...

1. Wah Gopeng
2.Wanchu Ani
3. Pakcik Aziz
sebelah Mak..

SELAMAT HARI RAYA

1 comment:

Taher said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Bathin, jangan risau poly tetap di sini setia menanti kepulangan anda sumua. Selamat bercuti.....