Wednesday, September 17, 2008

Min Ramadhan Bhg 2

Lepas si abang , si adik pulak kena demam champak. Nak ambik cuti minggu ni minggu Audit Kualiti, sat gi org kata aku nak lari audit pulak. Kelas ganti meeting ari tu pun tak habis lagi...Pagi Selasa, Auditor Dalaman(kekawan jugak) mai nak audit PK-PS10. Mengaudit aku sebgai Penyelaras Pembangunan dan Penyelenggaraan Jabatan. Tak de mende nye...

Lepas tu , TPA pulak nak laporan aktiviti sepanjang tahun ni sehingga sekarang. (dia nak kena audit le tu..). Baru je ari tu aku tulis kat blog. Last year 2 je aktiviti yg pakai os42(Duit ABM) itupun bawah Pn Husna (Mlm Pra Graduan dan Hari Kesetiausahaan). Yang lain pakai duit Jabtan. Sem ni belum lagi ade pakai OS42, duit Jabatan tinggal Rm3k+- je lagi.

Malam tadi lepas terawikh, JK Kelab Perdagangan menguruskan perjumpaan aku (rasa mcm PM pulak) dengan wakil-wakil NGO kelas membincangkan berkenaan aktiviti KONVO. Kalau tak de kerjasama maka berkuburlah aktiviti konvo ni. Bagi la sikit motivasi kat wakil2 kelas ni tentang kepentingan menguruskan aktiviti dalam membina kemahiran generik.(penting oo..kemahiran ni bila keje nanti). Tak de la dapat situasi keje mcm ni KLIK DI SINI

Dah Observe Paneer, Niza dan Susi....Aku lak belum di observe. Didatangi Budak JTM buat projek dengan menemubual Aku pasal tajuk "Ancaman dalam Rumah Tangga".Paper lecturer JPA ni kot.. Baguih jugak ide diorg ni. Ingatkan nak tanya pasal e-learning ke..e-commerce ke...

Hari ni cuti Nuzul Alquran-17/9 Ade Musabaqah Al Quran peringkat PTSS. Kali ni aku tak mempertahankan NJohan tahun lalu. Tapi sumbangan tetap ade dlm menyediakan Stage dan PA System. Cuma hari pertandingan tak dapat turun sebab sibuk cari daun semambu buat anak aku yg kena Champak.Sorryyyy...naik lori...

Tengok Gerai Bazar Ramadhan Hospitaliti...mcm biasa student poli je yg meramaikan. Sampai aku sanggup bilang bilangan kereta kat padang kamsis.... dekat 20 buah. Tapi 9 buah milik peniaga (sebab ada steaker), 3 buah staf JH..yg lain..not sure sapa.


Lupa nak cite pasal Bubur Lambuk ari tu. Anak aku dan aku tak suka sebab;
1. Dia Pedas
2. Mane tah dagingnya
Ari ni JH ade buat bubur lambuk jugak, Aku tak ambik pulak kalau dak boleh beri komen kat sini. Tapi dah benda bebuka dah banyak aku beli..malas nak membazir. Seperti kata Pak lah dalam Tazkirah nya di Masjid Kepala Batas.."Membazir itu amalan syaitan..."






p/s:
1. sejak bila pulak speaker Masjid mengadap kaunters dah menghala mengadap kamsis pulak ni?
2. Conflic IP wapun assign by DHCP?Sapa pulak yg buat manual configure ni tiru IP
















3. Malam Ni nak tengok Bola/Bola tengok aku- MUFC lwn Valencia

No comments: