Wednesday, March 17, 2010

Cuti di KL

Kos cuti-cuti Malaysia seminggu di KL
Corus Hotel Jalan Ampang.
Hotel 2 malam RM4++. Servis kat sini OK..lokasi Strategik dgn Harga yg standard. Spoilnya aku tak bawak Kad Kerja..Kalau dak boleh mintak gov. rate. Yg bestnya internet 1 hari free.(Actually 2 hari aku bedal free). Restoran Pelita just in front of the hotel. Menara Petronas dan Ampang Point just walking distance. ok nak berjalan melainkan kalau terpaksa kena dukung anak umur 3 tahun...macam aku.
Bring along CD GOGO, Notebook, PS2 buat hiburan dalam bili. Jgn sampai bawak set karoke dah..

Room servis aku saja mintak brakefast in room menu. Walaupun harga masyaAllah..RM60 utk 2 nasik goreng special..(ada satay+Keropok+telur dadar). Nak turun kat Mac D...malas lak nak gi jalan kat Ampang Point. Tapi taste not bad.
Lunch 1 st day at Pizza Hut Suria KLCC RM70++. Tengah sedap mentekedarah..diorg nak melepas lak. Kat Pizza Hut ni tak de tandas so kena pakai tandas Suria KLCC..Ko tau jelah dengan ramai org melepasnya dan susah nak basuh "ANU". Aku pesan kat Mat Bangla yg jaga kaunter Pizza tu..."I'll be back don't clear up the table" Paham kot dia tu.


Muka mencuka sebab aku tak beri mandi. Nanti mandi je kat kolam hotel


In front of Menara Petronas.Si kecik dah mula start mintak didukung.....Nak gi Petrosains..nak naik lif pun berbaris..Malas la aku.
Aqua - tiket ya rabbiii...

Balik Hotel..Amannnnnnn...................


3 rd day Lodging di Sungai Buluh. FOC he..he..
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Saje je masuk gambar ni.


Waktu pi perasmian Malaysia Inovatif

1 comment:

askRAIN said...

Uwaaaaaaaa.....

nak balik KL uwaaaaa...

dari KLCC kerumah den (sebetulnya rumah bonda ku) lebih kurang 15 minit jer...

hotel tu amat strategik...

selamat cuti2 malaysia...