Saturday, December 5, 2009

Post gambar je lahh..

Sejarah hand phone aku dan wife. Yg tak de dalam gambar Nokia Butterfly(dah trade in), Motorola(dah pecah seribu..) dan latest CSL



Hasil baja organik ++ tut tut saudara Nadzri Che Kamis

Ihram haji ke?





Ustazah cuti panjang...kenala ngajar diorg mengaji..

Jemput Penceramah utk Perbankan di Malaysia dari Public Bank Kangar

Artikel Akhabar UM-yg aku suka baca..
Menilai Projek Akhir Jabatan Hospitaliti menjaga hubungan baik dengan mereka...Aku beri A++. Sempat sampaikan mesej kat TPA..tak de ke budget PTSS nak support inovasi dan keusahawanan pelajar?


Cek refund saham MAXIS yg dinilai semula kepada RM4.80

MQA , COPPA yang aku sebelum ini tahu COMPTIA A+ ,COMPTIA N je..

Jalan-jalan ke Pulau Pinang. Hantar PDA dan beli camcorder + tengok sekolah lama...

TESCO Alor Setar...jalan-jalan tak de arah tujuan masa tu...

jamuan raya dengan staf JPG yg masih single



Projek koperasi ribu-ribu ooo....


Menunggu kereta aku tak leh keluar di "block" Samdol betol...

Tengok persembahan artis terkenalll..Muhammad Hakim...

Konvo An Najaah..

Lapor..mengcekik selalu kat RFC

Lapor tahap gaban..tepi highway pun boleh..mudah buang anginn..

No comments: