Tuesday, April 22, 2008

FUTSAL


Pagi sambung main futsal. Kira level kepala lutut dah macam nak lari socket je rasanya. kang aku keluar kang sape nak ganti yek?Game 2 yang hampir2 nak ke final, Usop ambik posisi tengah , Zaidi naik jadi stricker,aku last Man duduk kat belakang - actually posisi tu je yang aku boleh rehatkan kepala lutut aku n...Perubahan posisi ni kira punca kalah kot? Game 1 menang 2-1 , Game 2 memenangkan 3-2.Actually kalau draw game 2 ni dah boleh masuk final. Tapi apa lah naseeebbb...Lepas abis game..minum dgn team members. Sebijik2 salahkan Usop...Apalah nasib ko Usop..Takpa nanti kita buat liga FUTSAL JPG-kalau ada budget kerajinan.

Balik Opis mandi, lepas tu makan, lepas tu ambik Solehin kat sekolah. lepas tu balik rumah mandi lagi (tadi mandi koboi) , lepas tu lena sat.

Ptg ade penutup, teks ucapan penutup "belasah" je macam perasmian ari tu. Species aku ni pun bukan boleh diberi microphone...tak reti nak berenti. Aku rasa ucapan aku pun dah melangkau panjangnya dari ucapan KJ aku sendiri. Buat simple je..buat pe nak nyusahkan badan. Kang yang kendara semua balik dah..

OK le kot Minggu JPG..dah kali ke 7 , program pun sama je..student je yg mungkin berbeza. harap2 student JPG dapatle mengaplikasikan teori2 yg dibelajar didalam kelas. Nak kena sub next sem kat org lain yang gi "outing" waktu2 gini..Sapa orgnya??

baguih la jugak kalau pelajar dah boleh handlling program ni..Lepas ni handle program makan2 no..saya nak bawak perut je..nak makan....

p/s: first day try streamyx kat rumah...

No comments: